Monday, November 18, 2013

“အိုဘယ့္ အသင္”

တီးတိုးသဲ့သဲ့ ညည္းတြားမိသည္..။  ထို႔ေနာက္ ႏႈတ္မွဖြဖြ ရြတ္ဆိုမိျပန္၏..။ 

 “အေပၚယံ..”

ကၽြန္မ စိတ္ႏွလံုးအသိ၏ အဝန္းဝိုင္းထဲ၌ ထိုစကားလံုး မရွိ..။ ထိုႏွင့္ခပ္ဆင္ဆင္ တူႏိုင္ပါေသာ အေၾကာင္းအားလည္း ကၽြန္မ မျပဳ..။

ေကာင္းကင္ယံ၌ ညိဳမိႈင္းမိႈင္းတိမ္တိုက္ အခ်ိဳ႕ ဥဒဟို ေမ်ာလြင့္လ်က္ ရွိသည္..။ ကၽြန္မ၏ နာရီအခ်ိဳ႕ ႏွစ္ခ်ီ၍ တိတ္တဆိတ္ ၿငိမ္ဝပ္ေနသည္မွာ ရွည္ၾကာခဲ့ၿပီ..။

ကၽြန္မသည္ ကၽြန္မသာျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္~~ ကၽြန္မသည္ ကၽြန္မကိုသာ ျမင္ေအာင္ၾကည့္ပါသည္..။

ကၽြန္မ မဟုတ္ေသာ အသင္သူသည္ ကၽြန္မအား နားလည္ရန္ ၾကည့္ျမင္ျခင္းငွာ မျဖစ္ႏိုင္ သကဲ့သို႔.. ကၽြန္မသည္ အသင့္အတြက္ မွား/မွန္ သံုးသပ္ရန္ ပုစၥာတစ္ပုဒ္လည္း ဟုတ္မေနပါ..။

“. . . . အိုဘယ့္ အသင္ . . . . ”

┊  ┊  ┊  ┊     ☆
┊  ┊  ┊  ★
┊  ┊  ☆
┊  ★

ရင္၌တည္ေသာ အရာကိုသာ လည္ေခ်ာင္းတြင္ အသံအျဖစ္ျပဳပါေလာ့..!!

ထို႔ေနာက္ ရင္ႏွလံုးအိမ္မွ လာေသာ စကားမ်ားကိုသာ အသင့္ဝန္းက်င္၌ လိႈက္လိႈက္လွဲလွဲ ဖူးပြင့္ေစပါေလာ့..!!

အသင္သည္ “အေပၚယံ..” မ်ားကို ဖယ္ကာ- အသင့္ကိုယ္အသင္ ျမင္ေအာင္ၾကည့္ပါေလာ့..!!

တီးတိုးသဲ့သဲ့ ညည္းတြားမိသည္..။  ထို႔ေနာက္ ႏႈတ္မွဖြဖြ ရြတ္ဆိုမိျပန္၏..။

                                      (ခင္ေလးငယ္) 2013/ 06/ 20

No comments: